sso-friends

Alla inlägg under augusti 2014

Av Brooke, Ida & Mich - 12 augusti 2014 01:15

Denna natt har varit magisk *-* asså helt otroligt kul har jag haft :D det kommer komma en bild-bomb snart så var beredd Michelle xD

    Nu fick ni bara en sneak peak på två av alla 42 bilder jag tagit så xD 

//iDA ♥

Av Brooke, Ida & Mich - 12 augusti 2014 01:15

Denna natt har varit magisk *-* asså helt otroligt kul har jag haft :D det kommer komma en bild-bomb snart så var beredd Michelle xD

    Nu fick ni bara en sneak peak på två av alla 42 bilder jag tagit så xD 

//iDA ♥

Av Brooke, Ida & Mich - 10 augusti 2014 17:45

Igår logga jag bara plötsligt för att min "skärm" dator bikd grej på datorn hade "lagt" sig ner så om jag drog upp mussseeen blev det ner osv super krångligt Dx så jag ringde mamma men hon svarade inte och hon är den ända i familjen som vet hur man fixade det... Men jag fick tag i henne idag så jag kunde fixa det x3  ♥♥♥♥ 




//iDA ♥

 

Av Brooke, Ida & Mich - 8 augusti 2014 14:27

Jaja, Hej 8D Idag så kom jag upp med ryktet hoss Jorviks fiskeklubb södra (nånting xD) och så fiskede jag något som kallades: Dunderlaxen. Det var väll en "fint" och coolt namn på en fisk..


Sen sa han att den hade knippat av en eller annan hov och gjort så att tårar fälts O.O

Och för att "lätta" upp stämningen sa han att jag kunnde rädda Jorvik .-.

Fisken är fulare en Ida's ansikte (då är det ILLA)

HAHA xD


  lika va xD?

  stjärnan förstör.. Dx

  Nästa fisk.. Hey ho! let's go!


Bilder från onsdags upptateringen.. (den var sådär.. varför skulle man ha börjat pandoriska sprickorna för Dx? )  

    HAAHAHA xD.. tack då o.-



     BAAAJS Dx!!   oooOoOo xD  


TADAAA xD!  

   


Hittade en tunna och härmade Alexander xD


   


HAHAHHA xD



                                                      Puss & Kram

                                                                            //Brooke

Av Brooke, Ida & Mich - 7 augusti 2014 17:42

Har inte haft ork att görai nlägg så det kommer en bild-bomb istället ;P xD    xDD
   Jag skulle kliva av sapp sen hände detta o.o

  hehe xD

  Redigerade en bild :3 xD

  Utan effekt xDD

  Mimare xDD
   But first let me take a SJÄLVIIS xD #selfiee >:D

  Visk visk vad snackar ni om o.- det är fult att hålla hemlisar o.-

VISK VISK VISK...

  Inte enns Sapp får plats .-. XD jag sa ju i ett tidigare inlägg att Sapp var en bjässe B-) xD  

SKRATTA DÅÅE xC
   #SJÄLVIIISS >:D
   Redigarade en till bild... heh ^-^ XD


  ni vet från starshine uppdraget så biirättar xD berättar Linda om ett träd och ett nerhugget träd... Hittade det men är säker på att det inte var där förut o.- kanske att huvud berättelsen fortsätter snart MOAHAHAH xD >:D
   

//iDA ♥ 


Jaja jag vet att det tar tid för din dator att ladda upp jajajajaj xD ♥

Av Brooke, Ida & Mich - 7 augusti 2014 13:39

 

Av Brooke, Ida & Mich - 5 augusti 2014 17:09

Ida hittade lite övergiven korv!   Den var super god! >:D *-*  

Presentation


Halojsan :D
Vi är tre GALNA tjejer som älskar allt och alla :D Michelle: Är en äkta ond person, men OTROLIGT älskvärd! Ida: Är en super söt, muppig tjej som är SVÅR att inte gilla! Brooke: Är en GLAD person som alltid försöker vara så rolig som möljigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Free Lines - Link Select
[url=http://www.glitterfy.com/][img]http://img41.glitterfy.com/14284/glitterfy-flpbk4110653213941.gif[/img][/url]

Ovido - Quiz & Flashcards