sso-friends

Alla inlägg under april 2014

Av Brooke, Ida & Mich - 27 april 2014 13:39

Hej hej. slängde ihopp en liten video och se om den går o lägga upp annars blir det ju synd. har haft jätte kul med Mich o Ida..


Ok den gick inte att lägga upp... så

...   

 

                                      Hej då

                                                //Brooke  

Av Brooke, Ida & Mich - 26 april 2014 16:01

Hej hej bloggen har inte så mycket att säga föutom att Igår hade jag BB och Mich skit kul vi lekte läskiga lekar mitt i natten höll på att bajsa på mig nästan   Men sen för en stund sedan så hände en cool grej sdet är svårt att förklara men man såg råds mötes platsen utan effecter såg jätte fint ut              



                  





      //Ida      

Av Brooke, Ida & Mich - 23 april 2014 12:49

Hej hej bloggen är så sjukt peppad   Änkligen är onsdags uppdateringen klar. Själv kan jag inte göra uppdragen än     Det känns rätt jobbigt men BB (Brooke) och Sky tails får mig på andra tankar   (Snaka räddare i nöden)

Men då har jag något att längta efter     Jag längtar värkligen jag har till och med en LISA LOOK   Endå är Alex min favvo  Jag samlar till hennes look när hon rider på SSL. Det finns en röd väst i FG som hon har   Men nu är det bara att ha tålamod       Det jag suger på då..........


Hejdå finaste   

 

Av Brooke, Ida & Mich - 23 april 2014 07:35

hej hej   Idag så håller jag på att seriöst DÖ   Jag ska för det första gå till skolan idag. För igår var jag sjuk  Eller menade......  BUHUU! jag missade skolan när jag var sjuuuk   ...............


Ok, ok men det är faktiskt för att idag är det 2014-04-23     

idag är det onsdagsuppdatering. alltså det nya uppdraget. DÄR LISA KOMMER.


ni som oroar er för att man måste vara beundrad med alla garnoks det är lungt det behöver man inte.

fick reda det p.g.a Alice winterbell's blogg.


men jag oroar mig för G.E.D i Jarlaheim. men jaja 


                                                              //Brooke  

Av Brooke, Ida & Mich - 21 april 2014 22:27

ja... det är väll lite jag har gjort ikväll...

hängde nämligen med Mich (Michell) som är medlem i Sky Tails! vi har ofta kul och efter att Ellie loggat ut så visade Mich det där bro fusket som vi hadde lite kul med  haha...  men bilderna förklarar det mesta så HERRÅ   



och glömm nu inte... ALWAYITHSKY!

 

                                                                                       

                                                                                   //Brooke               

Av Brooke, Ida & Mich - 16 april 2014 12:29

heej   Idag kom jag verkligen på hur jag känner när onsdags uppdateringen väl är igång. så jag passade på att göra en ganska exakt bild på hur jag kännde just idag     den blev faktsikt lite smårolig också så att hoppas ni gillar den   



                                                  //Brooke  


 

Av Brooke, Ida & Mich - 16 april 2014 12:20

Hej hej bloggen   Jag måste bara skrika av glädje för sky tails ger mig så mycket kärlek. Det är är ju mer än världens bästa klubb (om du inte är med i en klubb GÅ MEED *0*)  Ibland när jag är inne så kommer sky tails AND SAVE MY LIFE jag förstår inte hur man kan lämna denna klubb. Jag kan bara säga att det är världens finaste KLUBB 

Hejdå                                                                  ALWAYS IN THE SKY!!!


Av Brooke, Ida & Mich - 13 april 2014 20:13

 

Presentation


Halojsan :D
Vi är tre GALNA tjejer som älskar allt och alla :D Michelle: Är en äkta ond person, men OTROLIGT älskvärd! Ida: Är en super söt, muppig tjej som är SVÅR att inte gilla! Brooke: Är en GLAD person som alltid försöker vara så rolig som möljigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Free Lines - Link Select
[url=http://www.glitterfy.com/][img]http://img41.glitterfy.com/14284/glitterfy-flpbk4110653213941.gif[/img][/url]

Ovido - Quiz & Flashcards