sso-friends

Alla inlägg under mars 2014

Av Brooke, Ida & Mich - 31 mars 2014 00:02

ÄNGTLIGEN! En rubrik som passar till temat    förlåt för det senaste inlägget, men jag behövde rusa iväg till en litensak och vi var redan sena så att... jag ber om ursäkt   Jag fastnade  för ett otroligt snyggt hår idag på grandmas glamour idag så det var igentligen bara det så ..   
                                                            Hej då   


 

Av Brooke, Ida & Mich - 29 mars 2014 17:38

Hej på er mina små finisar :) idag så var jag lite uttråkad så gjorde nåra bilder. tänkte visa dem sen men nu till andra grejjor. idag så har jag ock Ida kört kull runt hela jorvik    fast det var jag som ALLTID jagade henne för hon äger på att kulla. det jag längtar mest till justnu är väll att ida ska göra det första dark core uppdraget så snabbt som möjligt (fast det är nåra levlar kvar 2 tror jag)

 MÅSTE GÅ NU FORSÄTTER SEN PUSS

   

Av Brooke, Ida & Mich - 28 mars 2014 22:22

Hej bloggen! Ida här :), Det är helg nu och jag och Brooke är på samma server nu vi har det super kul tillsammans, Sen så fick Angel och Onyx Träffa varann för första gången :D Här kommer några bilder + En druidbild :D

   Discot är super :)  

Av Brooke, Ida & Mich - 27 mars 2014 07:05

hej, hej :) förlåt om musiken i bloggen stör lite men efter ett tag blir det faktiskt bra. Men det var inte det jag tänkte gnälla om ;) Jo, det är så att Ida (Ida Riverdawn) är på den andra servern :( Alltså så kan vi inte se varanndra men vi har skickat ett mail till StarStable Support om det så hon får förhoppningsvis byta server till den jag är i. Jo, juste jag var på dark core högkvarter idag. För efter man har gjort dark core uppdraget andra gången så kan man åka dit när som helst, så jag passade på när jag ändå var så ut`tråckad. sen tog jag även en bild och ja... gjorde en till dikt    men här kommer den:

 

Av Brooke, Ida & Mich - 13 mars 2014 20:38

hej gjorde en liten "dikt" som jag tänkte göra varje vecka


 

Av Brooke, Ida & Mich - 13 mars 2014 07:48

Hej har gjort en som kallad "soulrider" look här ;P  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Halojsan :D
Vi är tre GALNA tjejer som älskar allt och alla :D Michelle: Är en äkta ond person, men OTROLIGT älskvärd! Ida: Är en super söt, muppig tjej som är SVÅR att inte gilla! Brooke: Är en GLAD person som alltid försöker vara så rolig som möljigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Free Lines - Link Select
[url=http://www.glitterfy.com/][img]http://img41.glitterfy.com/14284/glitterfy-flpbk4110653213941.gif[/img][/url]

Ovido - Quiz & Flashcards