sso-friends

Alla inlägg under september 2014

Av Brooke, Ida & Mich - 24 september 2014 08:32

Ok skulle precis skriva ett inlägg för att hålla bloggen "aktiv" men nu börjar min flrsta lektion .-. Hejdåå





// Ida som sitter i skolan

Av Brooke, Ida & Mich - 22 september 2014 21:36

Ida mitt egna dass!! :DD Gjorde en redigering till dig!! *-* måste erkänna att jag blev faktiskt stolt c: för att ha gjort ALLT på egen hand nu! :d Utan stämplar >:D Förutom sso-karaktärerna >:) Jaja :d Hoppas du gillar den :DD!! Och Morris c: hahah xD (michelle) Tänkte börja  på en till dig snart c: kanske under resan till Tyskland.. nää >:) börjar imorn :D men måste få en bra bild först ;) DITT FEL OM DET TAR LÅNG TID INNAN DU FÅR DEN >:P Jajajajajaj xD här kommer den i-dass C: xD >:D




Före c: 


     




Och nu....


det som alla väntat på....





bilden... 




>:D 










liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite till c:<


























Jajajajaj .-.!! <3


 


HOPPAAAS :DD du gillar den lika mycket som jaag :D Blev faktiskt väldigt nöjd för 1 gångs skull :D !!!!

 Hehehehehe xD Ska tiill och med ha den som skrivbords bakgrund >:D du får GÄRNA hämta hem bilden Ida, och du med Mic.... Morris c:< Jaja.. Nu ska jag sova.. snart... kanske... >:) Har skola imorn så att D': BLÄÄÄÄ .-.!!! kom just på att imorgon ska jag springa fram och tillbaka mellan bord, i 1,5 TIMMA D': i matsalen och städa upp efter andra......... Jaja, MAN FÅR EN GLASSBÅT SEN >:D ^-^ Nuu xD SOV GOTT!! :DDDDD



           P.s LÄÄNGTAR TILL JUUUUL


p.p.s DET SNÖA LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITE i skolan idag *-* men menar LIIIIIIIIIIIIIIIIIITE, man såg knappt flingorna.




p.p.p.s MAAAAASSSAAA BANANAAAS :DDD //Brooke

Av Brooke, Ida & Mich - 20 september 2014 19:45

Hehehehheheheheh xD Såg Alice i underlandet igår c: (den med riktiga män-i-skor) så här ploppar jag i underlandet upp >:D blev inte sådär SUPPER NÖJD *-* men meeen c:


 

Maaaassa bananas //Brooke c:


Av Brooke, Ida & Mich - 20 september 2014 18:26

jag blev helt forkrosad när brooke spammade    mig med ledsna smailys och sen så sa hon......


"JAG SKULLE TESTA ATT BYTA SERVER OCH NU KAN JAG INTE BYTA TILLBAKAAA!! D':!!!!"


Jag fick en kall rysssning över hela kroppen och började typ gråta över detta för jag visste att jag skulle mista någon av dem....


För enda sen den dagen jag träffade det bästa som finns mens och boobs xDD nee men :x

michelle och brooke så lovade jag mig själv att OM något skulle hända dem som inte gick och lösa skulle jag hittae på vad som helst...För jag lider med dem asså jag älskar dem ♥ så jag bytte server jag med.....till den kalla blåa server 1 (trivdes nte även fast det är samma världar)  innan det hade jag skickat ett brev till Michelle och hoppades att hon skulle byta till den serven meed MEEEN jag visste inte att man måste vara ST Forever men SOM TUR nu är det löst...       För jag  kunde inte fokusera i skolan jag klottrade ner allt som gick att skriva/rita på med texterna I MISS YOU MIIIIICH D': och fasnade i låten "I miss you" och det gör inte saken bättre SEEEN kom tankarna runt julen och hallowwen för en jul utan Brooke och Michelle är ingen god jul på starstable nenenenene ♥! Men jag är såå sjuktv tacksammmmmmm,!!!!! mMmMmMmmM! jaa whäeee-ee vill inte tänka på det mer det är INGET jag kommer göra om nene Dx ♥


på school of dragons har jag fått en ny drake som heterrrrrrrrrrrr-r-r-r-r-r-rr (trumvirvveeel) SKROLLAN och är en whispering death ^-^ 


  hehehehe xD gjorde denna redigering när jag precis hade bytt till Air star blev INTE nöjd men men xD 


tog också några (2) bilder som jag är rätt nöjd med xD 

    och NUU BRBRBRBRBRBRRBRRBRB (trumvirvvel ska det förställa xD)


MIN DRAKE SKROLLAN :DDD

   

tror jag glömde byta kön "" så jag vet inte om det är en kille eller tjej :x xD men vi säger tjej :3








OOOH............. "tack" vare en kille i min klass vet jag hur man får tandlöse MEEEN han retade mig på skoj men "JAG SKA FÅ EN TANDLÖSE" och när vi körde bränboll på jumpaaaan xD sa han "den flyger rätt snabbt men en natt fasa kan flyga 20 gånger så snabbt" xD och såå så jag borde inte ha berättaat att jag ville ha en natt fasa han fick en idag om det han säger är sant xD Men sphär får man en nattfasa (om man inte hackar och jag vet inte hur man hackar OCH jag är inte intreserad av det)

 

Man måste köpa minst 3 månader memember för ca 180 svenska kr :3 xDD men man får också flying soot (stav xD)


och gems OCH 20 eller 10 % rea på allt i shoppen/store :3 xDD


MEEN när memember-t xD? är slut så blir "tandlöse" långsamare :3


// Ida xD ♥




Av Brooke, Ida & Mich - 20 september 2014 11:20

 

Av Brooke, Ida & Mich - 19 september 2014 17:23

Glöm det förra inlägget, fick bara lite panik för jag trodde inte jag skulle få se Brooke och Ida igen.. Men dem kom tillbaka och jag är sjukt glad över det! :'DDDD Älskar er    Och jag kommer inte sluta xD


// Mich c:

Av Brooke, Ida & Mich - 19 september 2014 16:11

Jag kommer nog sluta med Star Stable, eftersom Ida och Brooke bytte server och det är bara för Life Time Star Rider (och jag kommer aldrig bli det p.g.a att jag inte har råd) så jag kan inte byta dit.. och det är ingen mening med spelet om inte ni är där!.. Men jag KANSKE kommer tillbaka någon gång.. vi får se.

Älskar er Brooke och Ida! Hoppas vi ses igen..   


// Mich

Av Brooke, Ida & Mich - 13 september 2014 22:08

Jepp det flesta vet ju att det finns ett erbjudande för alla LT SR (Life time star riders) Att man får 3000 för 200 Jag köpte det och jaa.............Jag har 3 nya hästar XD och liiite nya kläder heh .o. xD Jag som INTE skulle köpa fler och börja samla japp.......................... . . .  . . . . . . hehehe XD HAHHAHAHA XD


      WOOOOPPPPPSSSS!!!!! OJSAN HOPPSAN, OPPSAAN WOOPS HEHE MINA PENGAR ÄR SLUT KONSTIG :C "host" Not "Host" 

 

Jepp.......


Undrar ju vart dem tog vägen VERKLIGEN konstigt ._. xD men jag älskar mina 3 nyaste medlemmar :D ^-^ ♥

 

 

 

 

 

 

 

Finaste  ^-^ 2 Andalusier och 1 Arab :D ^-^♥     

 

//Ida xD ♥

Presentation


Halojsan :D
Vi är tre GALNA tjejer som älskar allt och alla :D Michelle: Är en äkta ond person, men OTROLIGT älskvärd! Ida: Är en super söt, muppig tjej som är SVÅR att inte gilla! Brooke: Är en GLAD person som alltid försöker vara så rolig som möljigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Free Lines - Link Select
[url=http://www.glitterfy.com/][img]http://img41.glitterfy.com/14284/glitterfy-flpbk4110653213941.gif[/img][/url]

Ovido - Quiz & Flashcards