sso-friends

Alla inlägg den 13 september 2014

Av Brooke, Ida & Mich - 13 september 2014 22:08

Jepp det flesta vet ju att det finns ett erbjudande för alla LT SR (Life time star riders) Att man får 3000 för 200 Jag köpte det och jaa.............Jag har 3 nya hästar XD och liiite nya kläder heh .o. xD Jag som INTE skulle köpa fler och börja samla japp.......................... . . .  . . . . . . hehehe XD HAHHAHAHA XD


      WOOOOPPPPPSSSS!!!!! OJSAN HOPPSAN, OPPSAAN WOOPS HEHE MINA PENGAR ÄR SLUT KONSTIG :C "host" Not "Host" 

 

Jepp.......


Undrar ju vart dem tog vägen VERKLIGEN konstigt ._. xD men jag älskar mina 3 nyaste medlemmar :D ^-^ ♥

 

 

 

 

 

 

 

Finaste  ^-^ 2 Andalusier och 1 Arab :D ^-^♥     

 

//Ida xD ♥

Av Brooke, Ida & Mich - 13 september 2014 08:14

Hej hej :D Jag har inte loggat in på sso eftersom jag har spelat ett annat Online spel i 3D men HTTYD tema :D                         (How to train your dragon - Draktränaren) Så man gör uppdrag och tar hand om sin drake! :D Från början kläcks ägget och man tar hand om en bebis drake :3 ^-^ ♥ (Man får välja färg) Sen i level 5 (typ) Så "uppdateras" draken och blir tonåring :3 Då Kan man "glidflyga" små lagom korta "bitar" över by och strand XD Sen i lvl 10!! Så kan man flyga överallt, köra tävlingar med den osv (kan man göra i tonåren med) Man kan fiska så att draken får mat..., Leka med den..., "träna" den.... Aah :3 typ det XD


MIN ^-^ Heter Pox och Jag heter Qimber :3


                      

Hehe xD Min OOOseriösa redigering fick/får vara med xD 


Man får se små snuttar på HTTYD 1 i spelet också XD ^- ^


bild bomb xD >:D ♥



//Ida xD ♥

Presentation


Halojsan :D
Vi är tre GALNA tjejer som älskar allt och alla :D Michelle: Är en äkta ond person, men OTROLIGT älskvärd! Ida: Är en super söt, muppig tjej som är SVÅR att inte gilla! Brooke: Är en GLAD person som alltid försöker vara så rolig som möljigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Free Lines - Link Select
[url=http://www.glitterfy.com/][img]http://img41.glitterfy.com/14284/glitterfy-flpbk4110653213941.gif[/img][/url]

Ovido - Quiz & Flashcards