sso-friends

Alla inlägg under december 2014

Av Brooke, Ida & Mich - 31 december 2014 14:56

Ja, vi skulle ju göra ett "självporträtt" i form av en SSO gubbe igår, och nu är jag klar med den. :3


Här är mitt misslyckade försök av att göra.. bilden:  


Ja, vi skulle typ måla oss själva så vi såg ut irl, men med en form som en SSO gubbe, så jag ser TYP ut sådär irl, men inte riktigt.. xD


/ Mich <3

Av Brooke, Ida & Mich - 28 december 2014 19:07

Jag har köpt en ny heztis, en fjord häst. Har ingen bild på honom och orkar inte ta en bild heller (#lat), men det är han som är med på headern. Hans namn är Dragonwhisper. :]


/ Mich <3

Av Brooke, Ida & Mich - 28 december 2014 18:50

Ja, rubriken säger allt, headern är klar! :D

/Mich <3

Av Brooke, Ida & Mich - 7 december 2014 15:56

Nu har jag äntligen fattat hur man gör för att spara bilder på "datorn" och inte i photoshop :D

Så här kommer två bilder (förlåt för dålig- ehm... "bildgrejsaksåattdenblirsuddig") :D    

Den här blev jag faktiskt VÄLDIGT nöjd med xD (och det är ovanligt)


// Mich

Av Brooke, Ida & Mich - 7 december 2014 15:49

Har gjort en redigering på ett plast-metall troll på en park/nöjesfält i Norge!

Lägger upp en annan bild som header, tills jag gjort klart den "riktiga" headern som jag ska göra när snön kommer till SSO :D

 

// Mich >:D

Av Brooke, Ida & Mich - 6 december 2014 21:05

Jag vet att jag har varit så sjuuukt oaktiv och jag ber om ursäkt för det... Men jag har en annan blogg som bara är min som jag bloggar på mer en denna... Jag ber om ursäkt ennu en gång 


// Ida xD ♥ 


 

Redigerade denna på paint :x mich eheh xD


Av Brooke, Ida & Mich - 5 december 2014 17:52

Ja, det är ju lite problem just nu, men igår så kunde jag komma in! (inte lika tur idag xD) :D

Men Ida eller Brooke var inte inne just då.. :(

Det var jätte roliga juluppdrag och fina saker man fick :D Hoppas bara jag kommer in idag igen.. :3 xD


PS. Jag håller på att göra en header som snart är klar, ifall ni undrar >:D


// Mich <3

Presentation


Halojsan :D
Vi är tre GALNA tjejer som älskar allt och alla :D Michelle: Är en äkta ond person, men OTROLIGT älskvärd! Ida: Är en super söt, muppig tjej som är SVÅR att inte gilla! Brooke: Är en GLAD person som alltid försöker vara så rolig som möljigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Free Lines - Link Select
[url=http://www.glitterfy.com/][img]http://img41.glitterfy.com/14284/glitterfy-flpbk4110653213941.gif[/img][/url]

Ovido - Quiz & Flashcards