sso-friends

Alla inlägg under juni 2014

Av Brooke, Ida & Mich - 23 juni 2014 15:13

Ville bara säga hej och hejdå snabbt eftersom jag är hema från spanien men jag åker snart till Norge så ville bara säga Hej! så ni vet att jag lever    Minns inte när jag åker men xD... Men åker snart så HEJDÅÅ!  


// iDa   

   

Av Brooke, Ida & Mich - 16 juni 2014 13:51

Jag vill bara säga hejdå på RIKTIGT nu för på onsdag åker jag iväg så jag kommer inte kunna vara inne ALLS på internet. Det betyder då inget spelande eller bloggande för min del... SÅ HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅ!!! ♥♥♥        

 

Av Brooke, Ida & Mich - 16 juni 2014 13:07

Jays   Idag åker jag! Så ett STORT kramfullt hej då på er!   


           ÄLSKAR ER! 


                                     Puss & kram

                                                         //Brooke    

Av Brooke, Ida & Mich - 13 juni 2014 17:02

hej hej alla fåtals läsare där ute   nu är det ju sommarlov   och både jag och Ida har börjat våra sommarlov...


mitt sommarlov är c.a 2 månader och under dessa dagar kommer jag först åka utomlands, sen kolla och sist men inte mins hundvakt.. sen såklart familjemys m.m


så det blir en härlig rejäl paus från datorn


HA ETT UNDERBART SOMMARLOV  


 Pussar & kramar

                           // Brooke


       

Av Brooke, Ida & Mich - 13 juni 2014 17:00

Hej hej! :3 detta är nog sista inlägget på sommaren för att jag kommer vara väldigt "upptagen" xD (Det är ju sommarlov så "UPPTAGEN" Låter inte så true xD)  Men jag kommer åka mycket och helt enkelt inte kunna vara aktiv så.. HOPPAS NI FÅR ETT AWSOME SOMMARLOV OCH MYCKET GLASS OCH BAD FRÅN HELA FAMILJEN 
 
// Ida, Cool, Angel, Walker, Fire, Sapp, Silver,   

          HEJDÅÅÅÅÅ 

Av Brooke, Ida & Mich - 7 juni 2014 10:35

Idag var jag och Ida i bibblan och WOW  tavlorna i bibblan kallar jag MAGIC PLACE    

Av Brooke, Ida & Mich - 5 juni 2014 23:36

Haha Mich o Ida lyckades på någotvis Derpa lite så jag passade på att fota        

Av Brooke, Ida & Mich - 5 juni 2014 17:10

GRATTIS SÅÅ MYCKET MICHELLE OCH BROOKE NI ÄR JÄTTE MYSIGA! HOPPAS NI FÅR DET BRA SOM GIFTA ÄLSKAR ER // Ida   1000x 

Denna bild är till er mina sötisar   

   

Presentation


Halojsan :D
Vi är tre GALNA tjejer som älskar allt och alla :D Michelle: Är en äkta ond person, men OTROLIGT älskvärd! Ida: Är en super söt, muppig tjej som är SVÅR att inte gilla! Brooke: Är en GLAD person som alltid försöker vara så rolig som möljigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Free Lines - Link Select
[url=http://www.glitterfy.com/][img]http://img41.glitterfy.com/14284/glitterfy-flpbk4110653213941.gif[/img][/url]

Ovido - Quiz & Flashcards