sso-friends

Alla inlägg under juni 2014

Av Brooke, Ida & Mich - 3 juni 2014 21:49

hej hej! Jag har alltid så mysigt med michelle och brooke idag har jag lekit mäst med michelle pga Brooke inte logga in idag tror jag :o  .. Men då hade jag och mich kul vid den sovande änkan, blev kidnappade, Skulle hamna i pandoria... Aa man kan komma så långt med fantasi     
 kort inläggg jag vet ;) 

// Ida   


   ska man till pandoria o.o  (när nästa huvud uppdrags uppdatering kanske man ska ner i pandoria och rädda anne) o.o (gillar anne skarp faktist ^^   ska m   ser ni mig xD??Lisaaa ♥     o.o oNÅGRA MILLI SEKUNDER EMELLEN -.- BIOO ÄR MED OCKSÅ xD   en mini version av hur pandoria kanske ser ut (tror inte det men xD har ju sett hur det ser ut genom SSL me :P)   

Av Brooke, Ida & Mich - 2 juni 2014 22:56

hej hej bloggen! snabbt inlägg om vad jagg gjort under dagen ^-^!!    jag har träffat spejarmästaren (stav). Sen har jag återförenat Meteor och Linda öppnat månkamaren och gjort första starshine uppdraget, Och tyvärr en mindre i sky tails Men lyckligt lottade Prime stars tar hand om henne nu  (har inte så många bilder xD)  
 // Ida   

           

Presentation


Halojsan :D
Vi är tre GALNA tjejer som älskar allt och alla :D Michelle: Är en äkta ond person, men OTROLIGT älskvärd! Ida: Är en super söt, muppig tjej som är SVÅR att inte gilla! Brooke: Är en GLAD person som alltid försöker vara så rolig som möljigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Free Lines - Link Select
[url=http://www.glitterfy.com/][img]http://img41.glitterfy.com/14284/glitterfy-flpbk4110653213941.gif[/img][/url]

Ovido - Quiz & Flashcards