sso-friends

Alla inlägg den 9 april 2014

Av Brooke, Ida & Mich - 9 april 2014 22:15

ok nu måste jag villigt erkänna att jag bleev jäätte nöjd över min bild som jag gjort fast ska jag sätta in alla?.....


ja, jag gör nog det. som ni vet så har ju redan Ida berättat om Iceprincess och chapp som vi kallar henne. jag tycker det är lite små kul för att Ida ska snart köpa en till svart likadan som Ice men svart och den ska heta Fireprince alltså heela motsatsen      det tyckte jag var lite kul. men här kommer bilderna och ett hej då:


HERRÅ   



//Brooke     

Av Brooke, Ida & Mich - 9 april 2014 11:23

Hej, hej bloggen Ida här jag är SÅ sjukt ledsen att jag inte har bloggat så mycket förlåt         .

Men jag väntar på onsdags uppdateringen så... Men JAG HAR GLADA NYHETER   . Både jag och Brooke har skaffat varsinn egen HÄST/PONNY brookes heter ice princess och min heter sapphirchild dem är mer en bästisar och skyddar varandra till vilket pris som helst. Sapp och Ice är så gulliga tillsammans dem STÖRSTA hästen mot dem LILLA ponnyn det är så gulligt men här kommer en bild jag gjor    


 

Presentation


Halojsan :D
Vi är tre GALNA tjejer som älskar allt och alla :D Michelle: Är en äkta ond person, men OTROLIGT älskvärd! Ida: Är en super söt, muppig tjej som är SVÅR att inte gilla! Brooke: Är en GLAD person som alltid försöker vara så rolig som möljigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Free Lines - Link Select
[url=http://www.glitterfy.com/][img]http://img41.glitterfy.com/14284/glitterfy-flpbk4110653213941.gif[/img][/url]

Ovido - Quiz & Flashcards