sso-friends

Alla inlägg den 10 april 2014

Av Brooke, Ida & Mich - 10 april 2014 10:42

mohahaha    Idag buggade jag in mig i den avstängda delen i Skördebygden. så jag sprang så långt jag kunde till jag blev hemskickad. man kan inte springa långt alls men aja. 



// Brooke  


 

Av Brooke, Ida & Mich - 10 april 2014 07:51

yoo, yo bloggen!   Idag är jag hemma och sjuk ont i halsen och magen       Inte så vidare kul men då kan jag ju passa på att blogga    Jag kom upp i lvl 13 idag vilken är super roligt men jag är LIIITE nervös för jag har inte kommit in i gyllen en   Jag har skickat ett mail till starstable och undrar över varför jag inte kan komma in ditt en, jag vet att man inte ska ha för brottom MEN då börjar druid-uppdragen igen          Varför skrev jag det.... NU LÄNGTAR JAG BARA MER,   Men igår hade vi sky tail event med Magic herosjätte kul hoppa studsmatta i gröndal och fika.  Aja nu kommer bilder (det kommer vara MÅÅNGA bilder för att jag har strunat i att lägga up dem Sorry!  )


                       HEJ DÅ kram IDA     

Presentation


Halojsan :D
Vi är tre GALNA tjejer som älskar allt och alla :D Michelle: Är en äkta ond person, men OTROLIGT älskvärd! Ida: Är en super söt, muppig tjej som är SVÅR att inte gilla! Brooke: Är en GLAD person som alltid försöker vara så rolig som möljigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Free Lines - Link Select
[url=http://www.glitterfy.com/][img]http://img41.glitterfy.com/14284/glitterfy-flpbk4110653213941.gif[/img][/url]

Ovido - Quiz & Flashcards