sso-friends

Alla inlägg den 12 april 2014

Av Brooke, Ida & Mich - 12 april 2014 18:50

Hej bloggen... (smask, smask!) Jag sitter här och (SMASK!)  äter /Smask) Pringels med smak av Sour cream and onion   Igentligen borde jag inte göra det eftersom jag är laktos itolerant eller hur det stavas   Jag får ialafall ont i magen av riktigt mjölk så     

Men idag sabba min polare Rob hela skiten    Jag skulle ta en bild på UFO-KRACSHPLATS och då smög han sig in i bilden och sabba sen   Just nu utom att skriva så håller jag på att försöka göra ALLA uppdrag som finns PGA att Sonya och Alice har "inspererat" mig till att kämpa med det för då kommer fler gula   en så länge har jag fått upp finisen Angel gått Upp i level han (JA HAN)  är nu i level 13   Ha det GÖTT (SMASK)


     

Av Brooke, Ida & Mich - 12 april 2014 17:23

glömmde huvud länken.......


http://www.starstable.com/se/news

Av Brooke, Ida & Mich - 12 april 2014 17:17

Sorry glömde länka till självaste sidan där bilden är där man kan läsa LITE   


Snäällla besök denna gyllene bloggen som Alice12Winterbell (Alice Winterbell). http://jorvik.bloggo.nu/

sen så har vi även Kattenhej1 blogg (sonya nightstorm) http://sonyanightstorm.blogg.se/


Av Brooke, Ida & Mich - 12 april 2014 17:04

hej hej  Idag la jag ner lite tid på att göra en ny header så hoppas ni tycker om den. Och jag är såååååååååååååå glaaaaad      Starstable har nu lagt upp en liten tjuvkik OCH PÅ BILDEN ÄR DET STARSHINE OCH LISAAAAA! Jag har precis spelat klart första espodet av Starshine legacy och det handlar om lisa så hon är min favvorit jag har till och med köpt likadan jacka och byxor    och så står det HUVUD BERÄTTELSEN FORSÄTTER DEN 23 APRIL....... jag tänkte visa bilden sen. men jag är även sååååå sjuukt orolig för jag har inte blivit beundrad av åskvigen's cirkel. jag blev precis gillad idag    och jag tror nämligen att man måste ha blivit beundrad först och sånt      så LISA STARSHINE AADJÖÖ   Men men som sagt hoppas ni gillar den nya headern 


                                                                         //Brooke  

   

Presentation


Halojsan :D
Vi är tre GALNA tjejer som älskar allt och alla :D Michelle: Är en äkta ond person, men OTROLIGT älskvärd! Ida: Är en super söt, muppig tjej som är SVÅR att inte gilla! Brooke: Är en GLAD person som alltid försöker vara så rolig som möljigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Free Lines - Link Select
[url=http://www.glitterfy.com/][img]http://img41.glitterfy.com/14284/glitterfy-flpbk4110653213941.gif[/img][/url]

Ovido - Quiz & Flashcards