sso-friends

Alla inlägg den 13 april 2014

Av Brooke, Ida & Mich - 13 april 2014 20:13

 

Av Brooke, Ida & Mich - 13 april 2014 19:00

ÅÅÅÅÅÅ! vad jag älskar Sky Tails. alla är såå snälla och det är defenetift bästa klubben. iaf för mig     Alla lysnar och ställer upp för varandra. Jag minns när jag precis hadde blivit medlem alla var SÅ snälla och sa välkommen


                                                                            FOREVER IN THE SKY  



//Brooke  

Av Brooke, Ida & Mich - 13 april 2014 13:03

hej hej    gjorde en bild på http://pixlr.com/editor/ och blev jävligt nöjd faktiskt. dock blev mäniskan lite konstig men annars var den bra. Idag ska jag och Ida via skype dyngna på starstable. vi har försökt att göra det i tre dagar nu men... jag har alltid somnnat     men idag SKA det bli av!  


                                                       // här kommer bilden //Brooke


   

Av Brooke, Ida & Mich - 13 april 2014 10:16

HEJ BLOGGEN       Hej bloggen jag kämpar som "vanligt" med rykterna jag vill så gärna nå upp nya uppdrag eller var man ska säga.   Jag "avslutade" ett uppdrag och tog några bilden från uppdraget man skulle "ta" ner vstten i källeren så snacka om att jag blev blött          Men igår körde jag starshine egency och JAG BARA ÄLSKSR METEOR asså hans grön/gula öon och fluffiga svans är en så bra kombo           
här kommer några bilder

      under vattnet hade man inte glas ögon men åvanför hade man det   

Presentation


Halojsan :D
Vi är tre GALNA tjejer som älskar allt och alla :D Michelle: Är en äkta ond person, men OTROLIGT älskvärd! Ida: Är en super söt, muppig tjej som är SVÅR att inte gilla! Brooke: Är en GLAD person som alltid försöker vara så rolig som möljigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Free Lines - Link Select
[url=http://www.glitterfy.com/][img]http://img41.glitterfy.com/14284/glitterfy-flpbk4110653213941.gif[/img][/url]

Ovido - Quiz & Flashcards