sso-friends

Alla inlägg den 13 augusti 2014

Av Brooke, Ida & Mich - 13 augusti 2014 21:51

Efter en lååång paus från levlingen är jag TILLBAKS >:D


Jag vet inte varför jag tappade bara lusten HELT! Just nu levlar jag min tinker Lightruby


Btw har köpt en ny look oxå :D Jag köpte ju sc för att kunna sova mig vidare i huvuduppdraget med den sovande Änkan 


 


Om ni undrar så är det HELA level 3 hon är i nu xD


                                 Puss & Kram

                                                       //Brooke



Av Brooke, Ida & Mich - 13 augusti 2014 14:59

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.. Jag ska köpa sc så att jag kan sova över.. ida med.. men inte Mich :C


Imorn/idag ska man få åka till JORVIK CITY och då kan man åka dit NÄR MAN VILL sen :C

Men jag vill inte göra något utan alla i mitt lilla gjäng Dx


Jaja här kommer en bildbomb.. är inte glad nog att skriva till bilderna..

                    (VARNING SPOIL)


Alla bilder orkade jag inte ladde up så.. :c 


                             


Jaja :c

              Pussar & kramar

                                            //Brooke

Av Brooke, Ida & Mich - 13 augusti 2014 12:31

OMG OMG OMG OMG OMG JAG DÖÖÖR :D Att huvud uppdragen skulle fortsätta såhär "tidigt" jätte kul :D själv trodde jag typ hela tiden att det skulle vara så EFTERSOM jag har hittat sovande änkans (uråldriga trädet) lilla kompis   så jag längtar tills man får återuppliva hans kompis eller är det en  hon :o!? xD  

(hoppar att änkan tänker så smart) aja xD

 

  

 


//iDA ♥

Av Brooke, Ida & Mich - 13 augusti 2014 01:07

Idag hade jag det roligt genom att först roa mig lite med Emmy Southwater och Stella Winterstreet i global sen loggade Brooke ut (innan det) sen kom michelle de SISTA 1o min .-. xD ♥ 

här kommer en bild :3

 


//iDA ♥

Presentation


Halojsan :D
Vi är tre GALNA tjejer som älskar allt och alla :D Michelle: Är en äkta ond person, men OTROLIGT älskvärd! Ida: Är en super söt, muppig tjej som är SVÅR att inte gilla! Brooke: Är en GLAD person som alltid försöker vara så rolig som möljigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Free Lines - Link Select
[url=http://www.glitterfy.com/][img]http://img41.glitterfy.com/14284/glitterfy-flpbk4110653213941.gif[/img][/url]

Ovido - Quiz & Flashcards