sso-friends

Alla inlägg den 18 augusti 2014

O.O

Av Brooke, Ida & Mich - 18 augusti 2014 14:00

När jag ramlade ner från Dark Core plattformen så blev det något KONSTIGT med Brookes "namn skylt"  O.O  

Av Brooke, Ida & Mich - 18 augusti 2014 11:19

Har varit såå! Oaktiv och jag är såååå! Ledsen för det     Men men jag har redigerat mycket och lagt upp mycket videos MEN jag är lite besviken på mig själv EFTERSOM jag har tänkt: hmmmm...? jag gör ett inlägg? EH! jag gör det senare :3


MEN det blir aldrig av xD .-. ♥ såå :3 hehe xD


men vi kommer inge vart med opration queen for a day (drottning för en kväll) xD Det blev ingen spök-kväll för Michelle xD Jag har nytt hår.... Brooke har nytt hår.....Michelle! har nytt hår XD Alla har nytt hår :3     

Jajaja vi fortståår .-. alla har förendrats det har ine gått framåt med "protjektet" jajaja      bla.... bla....blaaa.... .-. xD

nej men här är min redigering ;D ♥    *-* söt gubbe/figur/smaily xD
 

XDD

  

HAHA! Bästa posen ever!! xD
 

Awwii ^-^ håller handen :D ♥

 

Haha o.- kurra gömma o.- . . . . . . xD

 

Prittyy ^-^ xD


 

Haha xD Horse patrulllll!! (Så söta ögon asså aww *-* xD)

 

Hmppft vadå lite o.o xD??

 

MEN MICHELLE DAWNLORD VAD GÖR DU SNUSK!! xDD o.o

 

Min heh gröna redigering XDD



// Ida    



Presentation


Halojsan :D
Vi är tre GALNA tjejer som älskar allt och alla :D Michelle: Är en äkta ond person, men OTROLIGT älskvärd! Ida: Är en super söt, muppig tjej som är SVÅR att inte gilla! Brooke: Är en GLAD person som alltid försöker vara så rolig som möljigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Free Lines - Link Select
[url=http://www.glitterfy.com/][img]http://img41.glitterfy.com/14284/glitterfy-flpbk4110653213941.gif[/img][/url]

Ovido - Quiz & Flashcards