sso-friends

Alla inlägg den 23 augusti 2014

Av Brooke, Ida & Mich - 23 augusti 2014 18:53

För c.a 3-4 månader sen laddade jag ner Gimp 2.6 men inte andvänt det för att det var för "krångligt". Men nu tod jag mig lite tid att göra en Gimp bild, och jag måste säga att det pogramet är väldigt bra för att vara gratis!  


Neheee D:!! den gick visst inte att ladda  upp -.-



Jajja c: vet hur jag kan göra sen.. inte nu har jävligt brottom! D:


                                                 Puss & Kram

                                                                       //Brooke 




Av Brooke, Ida & Mich - 23 augusti 2014 18:52

Ledsen att jag varit oaktiv Dx igen Dx..................                    


Men skolan har tagit över D: Men snart så >:D kan jag vaar inne mera på sso och det betyder mera inlägg med >:D xD ♥ så... jag har blivit stört förskyld Dx.... kanske hämden för att jag är oaktiv >:D xD vem vet o.- Hur som helst så är jag då förskyld (VÄÄÄÄÄÄÄLDIGT FÖRSKYLD) och har bajs ont i  halsen speciellt Dx så xD Dx STACKARS MIG ^-^ xDD  Men allt bara släppte när michelle var inne :DD Det var sååå härligt att leka med henne igen ♥ ^-^ Men saknar brooke sååå >.< Dx Önskar att hon loggar in snart D:


Jaja lite random inlägg hehe xDD


psst....


besök brookes kanal där både brooke OCH JAG lägger upp videos :D


brooke var så sööt för jag spelar in väldigt mycket men har aldrig kunnat lägga upp videosen så... MEN NU KAN JAG :DD     opsan glömde det viktigaste XDD hennes kanal heter Brooke beehill 


Puss och kram :D 
//Ida ♥


 

xDDDD soo true fråga josh :3 xD   

Presentation


Halojsan :D
Vi är tre GALNA tjejer som älskar allt och alla :D Michelle: Är en äkta ond person, men OTROLIGT älskvärd! Ida: Är en super söt, muppig tjej som är SVÅR att inte gilla! Brooke: Är en GLAD person som alltid försöker vara så rolig som möljigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Free Lines - Link Select
[url=http://www.glitterfy.com/][img]http://img41.glitterfy.com/14284/glitterfy-flpbk4110653213941.gif[/img][/url]

Ovido - Quiz & Flashcards