sso-friends

Alla inlägg under augusti 2014

Av Brooke, Ida & Mich - 15 augusti 2014 00:25

Förlåt Ida, för att vi/jag förstörde slutet på kvällen som du planerat och lagt ner så mycket tid på.. :c   


/ Mich

Av Brooke, Ida & Mich - 14 augusti 2014 22:28

ÄNTLIGEN :D ÄNTLIGEN HAR OPRATION DROTTNING GÖR EN KVÄLL BÖRJAT :DD

det endå nack-delen är att...... jag måste vänta tills dem kommer... DE SKA TRAVA FRÅN FG TILL STEVES 8c xD hur ska jag överleva jag är ju så "bäst" på att ha tålamod .-. Dx xD ♥

 


//iDA ♥

Av Brooke, Ida & Mich - 14 augusti 2014 17:44

Jaa.. o.o vad ska man blogga om?


JAA :D jag bytte skrivbords bakgrund :D

  Till några som förtjänade att vara där mer! C:  


Och sen som ni kanske såg så ska vi ha Drottning för en kväll, för mich :D


Det var nog bara det o.o


Förutom att jag kom sist på ett champ idag >:D


                                               Puss & Kram

                                                                  //Brooke

Av Brooke, Ida & Mich - 14 augusti 2014 17:42

 Ni är sååå gulliga och bääääst! Jag  älskar er verkligen!   // Mich c:  

Helt random bild på när jag, Pi och Wolf dansade. xD

Av Brooke, Ida & Mich - 14 augusti 2014 16:43

Jag vet kanske lite strängt men det är för att det ska bli så roligt och jämt som möjligt ^-^ 


KRAV!


Starthäst


i love jorvik tröja 


svarta mössan


vita kjolen


grå nybörjar hanskar


svart vita skorna


och ni ser hästens look osv ♥


 

Looken :3

 

Hur det ska se ut >:D XDD ♥♥♥♥♥♥♥



//iDA ♥ & Brooke   

Av Brooke, Ida & Mich - 14 augusti 2014 16:11

1. Möt Brooke där vi lyssnade på Adieens Melodi (tar det chill och pratr litte osv)


2. Travar till Steves där vi för mini mästerskap (Stevs bäst av 3)


3. Rider till Vin gården och äter en 3 rätters middag


4. Sen rider vi till Marley (kör Barrel race för vem vill inte ha revange?)


5. Vi rider till EverWind fälten och kör flagg-tävling


6. Vi har picknik på ett visst ställe ida hittade idag (helt fantastisk)


7. Vi sticker till kojan och berättar spökisar (Inga monster idag os.v Michelle o.-)


8. Vi sticker till stable bucks cafe och tar en ficka paus (mums)


9. Vi kör lite färje-luf (Jarlaheim till Fort pinta- Fort pinta till Gåd - gåd till Jarlaheim - Jarlaheim till FP)


10. Vi tar det lite mysigt på FP strand och leker och plaskar ( Akta er för hajen)


11. Vi rider till FG och kör svåra skogs banan (snart får hästarna fnat om vi inte rastar av dem lite)


12. vi kör tävling till steves (Kör bara på inget fusk Brooke o.-)


13. Vi kör lite tävlingar te.x först den till slottet (den som vinner får välja bana)


14. Vi rider till ml och därifrån rider vi till Cirkusen (Ingen kväll utan cirkus)


15. Vi kör kurragömma runt Nimers högdal (göm dig vettigt) (gränser kommer vi på då)


16. Vi rider till josh ♥ Där vi kör bäst av 10 (Western) 


17. Vi rider till "det stora hoppet"där vi kör hopp tävling (den som först ramlar failar)


18. Vi rider ner mot stranden och grillar (KÖRV *-* xD)


19.  Vi rider ner en bit på stranden och berättar roliga minne från när man var ny ♥ (ett skratt är alltid bra)


20. Vi rider till jh där vi kör evighets staffett (förklarar där)



KRAV! starhästen så att loppen blir så jämna som möjligt ♥


//iDA ♥ & Brooke   


 

xD en av mina första redigeringar :3

Av Brooke, Ida & Mich - 14 augusti 2014 15:07

Nyss blev det brand och Michelle, Brooke och jag var där... Vi såg inte på... Vi var offren..... det är med i Jorviks tidning.... Jag klippte ut en bild.... Men nu MÅSTE Jag hitta Michelle HON ÄR I FARA!!

 


//iDA ♥

Av Brooke, Ida & Mich - 14 augusti 2014 13:23

Det var så otroligt fint roligt vackert och äventyrs fullt igår när huvuduppdragen fortsatte ♥ speciellt våran favorit adieens sång

tyvärr... så skulle jag ladda upp en video men det gick inte .-. det blev felaktigt format D: aja :s eller aja och aja det är en VÄLDIGT vacker melodi men men :s BILD ISTÄLLER c8 ♥

                     

bild bomb >:D xD ♥

           


//iDA ♥

Presentation


Halojsan :D
Vi är tre GALNA tjejer som älskar allt och alla :D Michelle: Är en äkta ond person, men OTROLIGT älskvärd! Ida: Är en super söt, muppig tjej som är SVÅR att inte gilla! Brooke: Är en GLAD person som alltid försöker vara så rolig som möljigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Free Lines - Link Select
[url=http://www.glitterfy.com/][img]http://img41.glitterfy.com/14284/glitterfy-flpbk4110653213941.gif[/img][/url]

Ovido - Quiz & Flashcards