sso-friends

Alla inlägg under oktober 2014

Av Brooke, Ida & Mich - 7 oktober 2014 22:15

Ja! Det var en SUPER HÄRLIG dag idag men! Jag måste säga ni är sååå snälla XD



not ._.  ♥ xDD

Brooke: "Silvertejjp >:D nu slipper vi idas prat och tjat.....>:D xD" ._. xDD ♥ Brooke :3....Vem är det som pratar mest här :3 Mmm ^-^ xDD DU >:D xD ♥♥


Michelle: "Alltså två muppiga id-ass" Michelle vem är det som gör ":3" Hela tiden och bajsa ner våran picknik och äter tarlikar och gillaratt ÄTA bajs och kiss och diareeee :3 Preciis xD ♥♥ ^-^ 


Hoppas ni förstår att detta är skoj ^-^ xD


Eran Id-ass ._. xD ♥


    Heheheheh >:D xDD



                                             

            

Haha NANANANANAANANANNA FRISER PATRULLEEEN!! B_) (JAG KOM PÅ DET >:D ^-^)



 

Hahahahaah no words xDD

 

No words för pinsamt.............


 

HAPPY BRITHDAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (i efterskott då x3)

  MEN ENNU EN KYSS NÄR BROOKE INE KOLLAR PÅ AYYA BAYY OSS MICHELLE xDD

  WHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ HJÄLP MIG HÄRIFRÅN TUTT ATTACK D':!!!!!!!!




 

Michelle på morgonen :3 och när hon jobbar i smyg på sso xD



//Ennu en gång varma kramar Id-ass ^-^ xD ♥

 





Av Brooke, Ida & Mich - 7 oktober 2014 22:05

Hade YTTLIGARE en FANTASTISK kväll med mich o i-dass :D


   Yeaaaaaah xD


 

NANANANANNANANANNANANAN FRISEE TRUUUUP XD


  Sov gottis nuiis!! :D



/Broshan Brooke


OMG KOM PÅ MITT SMEKIIIS :D BROSHAN!! :DD



o.o

Av Brooke, Ida & Mich - 7 oktober 2014 20:35

Ida var med i gruppen TVÅ gånger, alltså två muppiga Ida Riverdawn var med på samma gång! O.O  

Av Brooke, Ida & Mich - 7 oktober 2014 19:30

WAAAY :D Ny header som ni kanskeee määäääärkt >:D Ajajajajajja xD hoppas ni gillar den :D ska logg ain nu *-* Ni är väll inne O.-?


    En liten bild på när jag hållde på med i-dass c:< Om ni undrar vad hon har framför munnen är det silvertejjp >:D Tänkte att vi behövde liiite lung och ro så att >:D HAAALLEELLULLIIIJAA *-*



  Och den färdiga bilden :D NI GILLAR DEN VA O.-!!!!?


MAAAAASSA bananas /Brooke :D

Av Brooke, Ida & Mich - 6 oktober 2014 22:39

Ja Brooke...Michelle.... Jag såg bilden mer era tankar i vän ... ._. HAHA xD ♥♥♥♥Och det har verkligen varit en awsome dag förutom att .......Michelle inte är Starrider xD Dx ♥ Men förhoppningsvis så får hon bli det i morgon :3 ^-^ xD


Jag tror det blir bildbomd men jag vet inte jag har samlat på mig MÅÅNGA bilder och inte hunnit görs blogginlägg så xD hehehe >:D ♥ xD


  YOU KNOW IT xD


        Oj oj xD Mycket pussande och kramade på 1 DAG oj oj ida ajja bajja xD


  Jaja HEDDÅ du :D

      Och såklart mycket med rumpa när vi håller på :D

        Och ÄNNU mer "HÄNDERNA UPP I LUFTEN" xD


      Och resten :D det skulle vara fler men jag orkade inte leta efter alla xD


//Ida ♥ xD

Av Brooke, Ida & Mich - 6 oktober 2014 22:05

Har haft JÄTTE kul ikväll. Haft en rolig lek, med micheeeelle och ida :D mich fixade också en "fan-träff" med Elina Silverburg för att Ida  avgudar henne c: Så vi gjorde liten frågesund till hon sket i oss igen xD Najs bajs vare :D


   Älskar er oxå :3....   Ja, en smakbit på mich  riktiga sida O.O ja, HEH O.O

 Ett par ord :3 (orka inte räkna xD) ONDSKEFULL PLAN XD

     Att tänka ida så... DET GÅR JU INTEEE Dx

   Nu därimot funkar det fin, fint >:D 

 Lite deerping från "fan-träffen".. eller neee, O.O RUMP GRÄVNING *-*  

"Frågestunden" xD


  Jag har RESPEKT för mich's hund >:D


HAHAH XD taaack!!!! :DDD //Maaaassa bananas Brooke 


MIN EGNA IDOL ^-^ (MICH O.-)

Av Brooke, Ida & Mich - 5 oktober 2014 15:45

 

Av Brooke, Ida & Mich - 3 oktober 2014 21:37

Jag kan logga in på SSO igen!! :'DD <33

// Mich :D

Presentation


Halojsan :D
Vi är tre GALNA tjejer som älskar allt och alla :D Michelle: Är en äkta ond person, men OTROLIGT älskvärd! Ida: Är en super söt, muppig tjej som är SVÅR att inte gilla! Brooke: Är en GLAD person som alltid försöker vara så rolig som möljigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Free Lines - Link Select
[url=http://www.glitterfy.com/][img]http://img41.glitterfy.com/14284/glitterfy-flpbk4110653213941.gif[/img][/url]

Ovido - Quiz & Flashcards