sso-friends

Alla inlägg den 28 oktober 2014

Av Brooke, Ida & Mich - 28 oktober 2014 14:56

Saknar er jaätte mycket D:!! det enda  jag gör är att redigera och redigera här på hotellet i Jorvik City! Så det har inte hänt ett sk*t här en. Men nu idag ska jag åka till museet vi var på och ska få se en staty om hur man tror att Adieen såg ut! :D Ser verkligen fram imot det och jag ska se om man får ta bilder så kan ni få se! :D Jag har satt upp bilder på minnen med oss över hela hotell rumet så att jag inte ska sluta tänka på er i 1 enda sekund ♥ Så ni vet x3. Nej men nu ska jag gå och fika med med han som ägde museet eller vad han nu gjorde? Han som rådsmannen känner! Han! Vi ska prata lite affärer han vill att jag ska göra afficher för museet! Hejdå gullisar ses snart! ♥ :DD


//Ida xD ♥ 


   


Mich bort med tassarna o.- ♥

Av Brooke, Ida & Mich - 28 oktober 2014 12:24

Ok ok ok ok.... >:D GRATTIS MICH XD ÄÄÄNTLIGEEEN :'D

Och ida.. SKYLL DIG SJÄÄÄLV ^-^

OOOOOOOOOCH hehe.. xD


Hoppas du har kul i jorvik City c: Bara du inte skaffar nya bästisar O.-


Och den stora frågan... VARFÖR skulle du åka dit!? O.O Aja, Michelle är förhoppningsvis >:D helt ensam..


FRUKTA EJ... BATMAN KOMMER O RÄDDAR DIG >:D Jo hehe.. det där med "batman" kommer från en JÄTTE spännande historia.. om en ost, batman, musen albert? o.o var det det xD?? Aja den e faktiskt jäääte spännande *-* PÅ RIKTIGT XD


/En Brosha som inte har sin Bro Ida :'c


   

Kolla så agentiga vi är xD "pumpkin truppen 2.00" >:D

Presentation


Halojsan :D
Vi är tre GALNA tjejer som älskar allt och alla :D Michelle: Är en äkta ond person, men OTROLIGT älskvärd! Ida: Är en super söt, muppig tjej som är SVÅR att inte gilla! Brooke: Är en GLAD person som alltid försöker vara så rolig som möljigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Free Lines - Link Select
[url=http://www.glitterfy.com/][img]http://img41.glitterfy.com/14284/glitterfy-flpbk4110653213941.gif[/img][/url]

Ovido - Quiz & Flashcards