sso-friends

Alla inlägg under juli 2014

Av Brooke, Ida & Mich - 30 juli 2014 00:24

Idag har vi haft det super kul ♥ Lite spookie lite lek hopp och stoye :3
     Jaa.... Kör aldrig en grupp tävling när du är i barneys silo man kommer inte ut xD om man inte lämnar gruppen då :3 xD

    Fire mot fire >:D xD

  Hopp :3

  Pownie friser POWER x)

  Flygande hatt o.O"!?

  Her wee GOO xD

  Ser ut som en plutt xD

  SÅ DRAMATISK xD

no words............ xD


// iDA ♥

Av Brooke, Ida & Mich - 29 juli 2014 20:49

Hej! Ida och Mich bråkar om Josh. IGEN.


                                       Så snäll som jag e MÅSTE jag bara reta dem så..  


   

så.. vad tycks?  


                Puss & Kram

                                     //Brooke


Av Brooke, Ida & Mich - 29 juli 2014 19:06

Jag träffade Josh lite >:D xD Men han är faktiskt, som Ida sa, UR LÄCKER           

Av Brooke, Ida & Mich - 29 juli 2014 19:04

Ja... Det blev catfight mellan mig och Michelle igen... Men jag MÅSTE säga josh är UR LÄKER ♥      ♥ xD Här kommer några bilder



  no words........ :3 

rumphållare xD ♥♥

  ♥

  ♥ Han är bra kyssare ♥ >:D

  ♥-♥

  ^-^     
   Morrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...!..........

  LOOOVE YAY WHOOPWHOOOOOP >:D ♥

  Min Nyaste redigering ♥ JUST KEEP GOING ♥


// iDA ♥

Av Brooke, Ida & Mich - 29 juli 2014 16:24

Igår när jag sa natti till josh >:D xD älskar dig mich detta är bara på skoj MEN jag gillar josh     

              Njut av det >:D xD

Av Brooke, Ida & Mich - 29 juli 2014 14:05

Idag började vi i sk dåvi körde tävlingar och se-.... Ehh bilderna får tala xD ♥  

om jag hittar alla............xD


  Blue and Red   

  Random bild men den är söt dem myser   båda är tjejer (DEM MYSER SOM KOMPISAR) xD

                Vissa bilder är inte från idag ville bara visa upp dem mohahaahah XD >:D     


Hejdå alla söt pluttar // Ida   
 


Av Brooke, Ida & Mich - 29 juli 2014 13:51

Körde kurragömma med tvillingarna Goldspur förut och Hannibal gömde sig i en tunna med vatten, igen.. xD

Varför blir han inte blöt..? :c        / Michelle c:

 

Av Brooke, Ida & Mich - 29 juli 2014 13:39

Det var några tjejer somville veta hur det såg ut här så här är det ;D
     Hoppas ni gillade det ♥

Presentation


Halojsan :D
Vi är tre GALNA tjejer som älskar allt och alla :D Michelle: Är en äkta ond person, men OTROLIGT älskvärd! Ida: Är en super söt, muppig tjej som är SVÅR att inte gilla! Brooke: Är en GLAD person som alltid försöker vara så rolig som möljigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Free Lines - Link Select
[url=http://www.glitterfy.com/][img]http://img41.glitterfy.com/14284/glitterfy-flpbk4110653213941.gif[/img][/url]

Ovido - Quiz & Flashcards