sso-friends

Alla inlägg under maj 2014

Av Brooke, Ida & Mich - 19 maj 2014 22:14

Som ni märker blir vi bara oaktivare och oaktivare. blir så SUR på mig själv för att jag har ÄNTLIGEN nått hälften populär med Åskvigens Cirkel och då slutar jag HELT måste lägga mig tidigt idag så.. Aja, idag hade vi Event med klubben och då var Ida TVUNGEN att anmärka en sak.. eftersom alla hadde klubb outfiten (utom jag typ) Iallafall mössan som är svart. jag hadde inte tid att byta om så det såg ut såhär:


 

Hehe....   

 


Puss & Kram 

                    //Brooke  






Av Brooke, Ida & Mich - 11 maj 2014 17:23

Hej! jag har funderat länge på att göra en serie, Men det har aldrig blivit av...  Men nu tänker jag börja med den PÅ RIKTIGT   Så kommer bli oaktivare en vad jag redan är. Men då och kommer en liten serie fram   Idag har jag arbetat förfullt med Scarlett och hon kan ÄNTLIGEN hoppa   Sen har jag levlat Night till level 4  Gjort druidträningarna OSV här kommer några bilder SES   

      // Ida   

Av Brooke, Ida & Mich - 11 maj 2014 12:11

 


Tyckte att den var lite hemma-trevlig faktiskt     


                             Puss & kram 

                                                  //Brooke  

Av Brooke, Ida & Mich - 11 maj 2014 12:03

hej heej   Igår så vann Ida ML-championat fast på sin andra gubbe Scarlett Whalelee blev själv VÄLDIGT schokad när hon kom till mig senare och bärde det   Nej, nej det är lungt SKIT I MIG BARA    Nej men idag ÄR DET MIN TUR    hoppas jag...


                             Nu förtiden på Brooke har jag ingen som hälst chans att vinna p.g.a att i GR.1 så är alla vääldigt duktiga pluss att alla är i lvl 14-15      Så jag sattsar mer på Pip nu (Piper) medans hon ännu är i level 5...  


                                  Puss & kram 

                                                       //Brooke  


P.S Deras blogg kommer snart   

Av Brooke, Ida & Mich - 11 maj 2014 03:04

.... FÖÖÖRLÅT! Alltså    FÖRLÅT! Jag och Ida har bloggat JÄTTE dåligt p.ga att vi inte har haft nån form av lust pluss att det har varit fulltupp med att leka med Mich   men, men så jag får väll bara slänga ihop några bilder här under så blir ni väll nöjda    Har även köpt 3 månader Star Rider på en annan som jag o Ida också kommer skapa blogg om   


       

Av Brooke, Ida & Mich - 11 maj 2014 03:02

   // Ida     

Av Brooke, Ida & Mich - 9 maj 2014 15:06

hej, hej ledsen för dålig bloggning       Läste lite från Alice winterbell blogg (http://jorvik.bloggo.nu/) och såg en sida där man kan skapa egna tröjor   Jag tryckte mig fram och detta blev resultatet (KOMMER SAMLA TILL DEN HELT KLART)   




fram sidan   

  baksidan   


// Ida   

Presentation


Halojsan :D
Vi är tre GALNA tjejer som älskar allt och alla :D Michelle: Är en äkta ond person, men OTROLIGT älskvärd! Ida: Är en super söt, muppig tjej som är SVÅR att inte gilla! Brooke: Är en GLAD person som alltid försöker vara så rolig som möljigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Free Lines - Link Select
[url=http://www.glitterfy.com/][img]http://img41.glitterfy.com/14284/glitterfy-flpbk4110653213941.gif[/img][/url]

Ovido - Quiz & Flashcards