sso-friends

Direktlänk till inlägg 30 maj 2014

världens dåligaste bloggare -.-

Av Brooke, Ida & Mich - 30 maj 2014 16:34

hej hej bloggis! Jag är såå sjuukt ledseen för en EXTREM dålig bloggning...    hade TOTALT tappat lusten och när jag hade lust så snodde mich den ifrån mig     men jag har kommit SÅÅ långt så att kommer, komma upp till poppis i solens cirkel i morgon  tror jag och HOPPAS så jag dör  jag är redan level 15 FAST jag bara blev klar med Mr. kembells fake stuga (om man säger så) vilket i min värld är lite knasigt     Men, men borde mer vara glad thihi      hehe xD...... snart är det sommarlov och jag åker först till finaste finland i ca en vecka   sen är jag hemma EN!! dag och då måste jag packa till kollo som jag sen åker till nästa morgon puhu....  vilket betyder inget spelande vilket i säg betyder inget STARSTABLE vilket i säg säger inget sky tails, vilket betyder ingen MICHELLE           och det får mig att känna....  .... även fast jag älskar finland av hela mitt hjärta och att jag tycker att kollo är skit kul     så den sista veckan kommer jag spela sönder så jag tillbringar så mycket tid som det går med michelle och brooke   jag älskar       Michelle Dawnlord pussi kattmat junior och Brooke beehill bihålla knäppis  tack vare sky tails hitta jag dessa muppar och därför är jag evigt tacksam för att sky tails hade dem som medlemmar i klubben xD eller vad man nu säger ^^     vi gör typ allt tillsammans och återigen SKY TAILS ÄR BÄST jag bryr mig inte vad ni säger dem är bäst (i min värld)   jag älskar de värkligen och jag är så tacksam att jag börja spela det!! en mindre grej jag är tacksam för är att jag inte har skype längrd på grund av att det fungera inte så bra och bla bla bla xD.... så aa........... nu har jag inte det eller vad jag ska säga och det tar ca kanske 100000 år att ladda ner det nu mer xD (överdrivet) det var lite av allt jag har hållit inom mig denna stund jag har varit borta från bloggen xD så hoppas ni förstod lite av min lååånga historia xD HEJDÅ ALLA FINA MUPPAR DÄR UTE   // Ida


jag kan inte lägga up några bilder pga att detta är inte min dator (vill säga att här finns inte mina bilder) och om det är liite skriv fel är det pga att jag var inte en så bra lyssnare i skolan när jag var mindre så jag miste mina skanser att lära mig det mästa xD (jag går fortfarande i skolan och är inte så gamal puh nej nej xD o.o) återigen hejdå // Ida   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Brooke, Ida & Mich - 20 maj 2015 22:03

Hej hej. Ledsen att vi är så oaktiva, men jag försöker lägga upp inlägg med bilder iallafall! :*                                   Lite bilder från igår också! Puss puss //Kramar Ida.R ...

Av Brooke, Ida & Mich - 19 april 2015 12:17

Här  kommer bilder :3 xD ♥               //Idaaaa c:<    ...

Av Brooke, Ida & Mich - 29 mars 2015 22:42

                                   

Av Brooke, Ida & Mich - 26 mars 2015 21:59


Hejsan!   Här är redigering till fina lilla Idish <3   / Michie ...

Presentation


Halojsan :D
Vi är tre GALNA tjejer som älskar allt och alla :D Michelle: Är en äkta ond person, men OTROLIGT älskvärd! Ida: Är en super söt, muppig tjej som är SVÅR att inte gilla! Brooke: Är en GLAD person som alltid försöker vara så rolig som möljigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Free Lines - Link Select
[url=http://www.glitterfy.com/][img]http://img41.glitterfy.com/14284/glitterfy-flpbk4110653213941.gif[/img][/url]

Ovido - Quiz & Flashcards